Tein vain yhden oston. Lisäsin Nokian renkaita 60 kpl kiskurihinnalla 23,53€ ja osuus salkusta on 9,9 %.
Nokian renkaiden tulosvaroitus näyttää jopa todennäköiseltä. Tyydyn tässä vaiheessa vartoilemaan pallokentän reunalla. Öljy kulkee nyt omia teitään ja tuleva on meille kätkettyä.
Osinkoja sain eri valuutoissa yhteensä marraskuussa 447€ ja vuoden alusta 4858 euroa.
Erityismaininnan ansaitsee Gjensidige Forskingin lisäosinko, joka nosti yhtiön vuotuisen osinkoprosentin 8,6 % tasolle ostohinnasta.
Vuoden 2014 tavoite 5000€ bruttona täyttynee.
Tässä kertymä vuodesta 2012 alkaen.
Osingot 1012-2014
Vuoden 2015 osinkotavoite olkoon niinkin kova kuin 8000 euroa eli 667 euroa kuukaudessa. Suunnilleen 5 % osinkosuhteella salkun arvon olisi oltava 160000€. Kova ja varmaan epärealistinenkin.
Parempi kova kuin löysä tavoite. Marraskuun loppuun talletuksia siunautui 8537 €. Vuoden loppuun saan kasaan ehkä 9200€. Talletustavoite vuodelle 2015 on 10000€.
Niin takkuista kehitys on ollut, että tulevat mieleen Charlie Mungerin sanat:
"The first $100,000 is a bitch."
USD -määräisesti taidetaan olla paremmalla puolella.
____________________________________________________________________
Sivun katselut viime kuussa
|
10 266
|
Ja ettei totuus unohtuisi kuohuista huolimatta, tässä mallia siitä, missä Nokian Tyres on hyvä.
NOPEUSTESTI IVALOSSA.
Linkki löytyi mainiosta blogista My Road to Half a Million. jossa on myös hyvä kirjoitus kohteesta Nokian Tyres.
Älkää kertoko kenellekään, mutta noin Kinskikin joskus päästelee Hailuodon jäätiellä. Ja alla on tietysti Hakkapeliitat.
