Showing posts with label Bitch. Show all posts
Showing posts with label Bitch. Show all posts

Sunday, December 14, 2014

Marraskuun osingot. Kohti 160K


Marraskuussa 2014 salkun oma pääoma käväisi jo ATH-tasolla 92340 € ja lokakuun jälkeen nousua kertyi 3,9%.

Tein vain yhden oston. Lisäsin Nokian renkaita 60 kpl kiskurihinnalla 23,53€ ja osuus salkusta on 9,9 %.

Nokian renkaiden tulosvaroitus näyttää jopa todennäköiseltä. Tyydyn tässä vaiheessa vartoilemaan pallokentän reunalla. Öljy kulkee nyt omia teitään ja tuleva on meille kätkettyä.

Osinkoja sain eri valuutoissa yhteensä marraskuussa 447€  ja vuoden alusta 4858 euroa.

Erityismaininnan ansaitsee Gjensidige Forskingin lisäosinko, joka nosti yhtiön vuotuisen osinkoprosentin 8,6 % tasolle ostohinnasta. 

Vuoden 2014 tavoite 5000€ bruttona täyttynee. 


Tässä kertymä vuodesta 2012 alkaen.

Osingot 1012-2014


Vuoden 2015 osinkotavoite olkoon  niinkin kova kuin 8000 euroa eli 667 euroa kuukaudessa. Suunnilleen  5 % osinkosuhteella salkun arvon olisi oltava 160000€. Kova ja varmaan epärealistinenkin.

Parempi kova kuin löysä tavoite. Marraskuun loppuun talletuksia siunautui 8537 €. Vuoden loppuun saan kasaan ehkä 9200€. Talletustavoite vuodelle 2015 on 10000€.

Niin takkuista kehitys on ollut, että tulevat mieleen Charlie Mungerin sanat: 



"The first $100,000 is a bitch."






 USD -määräisesti taidetaan olla paremmalla puolella.











____________________________________________________________________


Sivun katselut viime kuussa
10 266

Ja ettei totuus unohtuisi kuohuista huolimatta, tässä mallia siitä, missä Nokian Tyres on hyvä.

NOPEUSTESTI IVALOSSA.

Linkki löytyi mainiosta blogista My Road to Half a Million. jossa on myös hyvä kirjoitus kohteesta Nokian Tyres.

Älkää kertoko kenellekään, mutta noin Kinskikin joskus päästelee Hailuodon jäätiellä. Ja alla on tietysti Hakkapeliitat.